Vem e jag?

Jo jag e mamma till min underbara son Hampus, Hampus föddes 15 september 2008 på självaste BF-dagen!
Han var 53cm och vägde 3605gr, i torsdags när han blev 4månader vägde han 8870gr och var 68cm lång! Stor kille börjar han bli..

Nyfödd

4månader 
 
Är sambo med min underbara Jonas, vi bor i en villa mitt ute i skogen typ, har ett stall med 2hästboxar och en liten ponnybox!

Äger 2 hästar, en arabvalack som e född 2004, Gupello heter han, har precis börjat sätta igång han igen efter min graviditet så nu ska han utbildas :)  Har oxå en liten minishettishingst född 2005 som heter Tryggve..

Gupello

Tryggve

Jag har oxå en hund, Nella, född februari 2006. Hon är en blandras bordercollie/golden/flatcoat.. Urmysig hund som är mkt speciell.. Inte många som förstår sig på henne men hon betyder fruktansvärt mkt. Glad jag hade henne vid min sida när jag hade det som jobbigast.
Nella


Sambon äger 2 hundar, Tikka som är en jaktlabrador. Och Bic, tyskjaktterrier! Han har öven en katt, Svinto heter han..

Tikka Bic Svinto

Jag har 2 katter som heter Katten och Kattan! Kattan är mamma till Katten.. Jag har oxå 2 kaniner, fast de har inga namn..

Katten Kattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0