Stackars liten :(

Idag när jag vaknade hade jag fått ett sms, brukar ju va kul att få men i detta stod det inget roligt :( Det stod att Gupello var jättehalt och fick stå inne..
Så jag matade Hampus sen körde jag bort och där stod han, stackarn.. Han har ju vart bra nu två dagar men idag var det värre än det vart innan, tittade på honom lite, inte varm, inte öm och inte tjock. Men halt, sätter ner trakten först..
Körde hem, ringde lite samtal. Fick tag i en hovslagare som sa att ta och kolla lamellranden för det kan kommit upp gruskorn där.. Och alldeles rikitgt, när jag tog mej en närmare titt på hoven har han 2 hål upp där och massor av grus däri..
Så imon kommer hovis och skär upp riktigt och slår på honom framskor!! Hoppas för all del att det "bara" är det som ställt till det! Hoppas att det går bra att sko honom, e första gången för honom! Lilla bebishästen ska bli stor häst : )

Hampus har varit jättegnällig, både idag och igår.. Man blir så trött av att höra det gnället och huvudvärk får man med.. Men han e ju en bebis och bebisar gnäller :P

Babysim imon :)

Inga bilder idag tyvärr..

Lämna gärna en kommentar :P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas Gupello kryar på sig och att det går bra att sko honom.

2009-01-28 @ 14:47:52
URL: http://www.metrobloggen.se/svartafaret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0