Karlskrona!

Hampus, jag och Jonas ska bort till Nättraby idag, till mamma och pappa. Ska hämta mina saker som är där eftersom de har sålt huset och ska överlämna det nästa helg :( Hampus och jag ska även passa på att bada i deras badkar :P

Lina och jag ska in till karlskrona och kolla efter bikini, babysimmet börjar ju på onsdag och den bikinin jag har nu passar inte riktigt så bra längre eftersom jag ammar..Tänkte passa på att kolla efter lite kläder till Hampus med :)

På tal om babysim, det börjar på onsdag :) Ska bli så kul! Tror Hampus kommer tycka om det eftersom han tycker om att bada i sin lilla balja!

Gupello är fortfarande dålig, men han blir bättre för varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0