framkallat kort..

Vart i karlskrona i lördags. Hampus, jag och Lina vart och handlade bikini till mig, var inte lätt att hitta nån som passade.. Köpte 2 bodysar och ett par byxor till Hampus! Hittade även en jättesöt sak som jag tänkte Martinas lilla tös ska få :)

Var i nättraby i huset och hämtade alla mina saker som fanns där.. Nu e huset sålt och de nya flyttar in i helgen :(

Hampus och jag passade på att bada i badkaret där eftersom vi inte har nåt här.. Iaf så uppskattade Hampus det rikitgt mkt! Jonas som skulle ta kort fick ju stå vid dörren eftersom Hampus plaskade så mkt! Hihi..

Gupello är bra nu så imon ska jag nog ut och skritta en runda tänkte jag!

Idag kom alla korten jag framkallat på Hampus, 240stycken blev det.. Och ännu mer har jag på datan som ska framkallas! Så ikväll när Hampus har somnat tänkte jag sätta in lite foton i hans "första åren-album" och lite i hans fotoalbum!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh, så spännande de ska bli!! Du e ju urgullig juh ;)

2009-01-26 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0