Äntligen :)

Usch, igår var Gupello totalt blockhalt.. Visste inte vad jag skulle ta mej till, han var inte varm på hoven men hade blivit tjock på insidan av senan över natten.. Ömmade kraftigt på kronranden precis ovanför hoven.. Ringde och hörde med min hovslagare vad han trodde det kunde va.. Han sa att det kommer nog ut en hovböld där som klättrat upp..

Och...

Mkt riktigt, i morse var han ohalt :) En hovböld har kommit ut !! Åhh e så glad att det inte var nåt värre! Var ute och gick en runda med honom idag eftersom han stått inne sedan i tisdags och han var så glad :) Har vart och köpt vettrap så jag kan linda över hålet imon så det inte kommer in smuts i det så han kan gå ut imon :)

Och i natt kom äntligen Kattan hem, hon har vart borta hela veckan.. Har vart så orolig för henne men nu e hon hemma igen :D

I natt var första gången sen Hampus föddes som jag fick sova 6 timmar i sträck, var så skönt att få sova ut!! Fast tydligen så har Hampus skrikit rätt mkt i natt men jag har inte hört nåt så Jonas har vart uppe med honom!


Kommentarer
Postat av: Martina

Gud så skönt att det inte va något värre! Hoppas han blir bra snart! Kraam

2009-01-31 @ 13:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0